Tiedote uintipaikkojen koronaturvallisuuden varmistamiseksi

Päivitetty 24.2.2022

Seuraamme AVI:n ja kaupunkien päätöksia ja tiedotamme niiden pohjalta mahdollisista muutoksista uinneissa. Tällä hetkellä kaikki toimipisteemme ovat avoinna.

Uudet asiakkaat voivat ilmoittautua mukaan täällä.


Tämän tiedotteen sisältö:

1. Mikä uinneissa on nyt erilaista?
2. Mistä tiedetään, että uinteihin on turvallista osallistua?
3. Miten laskutus? 
4. Toimiiko asiakaspalvelu?
  

1. Mikä uinneissa on nyt erilaista?

Turvallisuus on nyt tärkeintä. Terveysviranomaiset ovat antaneet ohjeet tartuntojen ehkäisemiseksi ja Uimakoulu Pikku Joutsen toimii näiden mukaisesti. Pyrimme yhdessä toimien turvaamaan kaikkien toimintaamme liittyvien ihmisten hyvinvointia, terveyttä ja vesiliikunnan iloa ohjeiden ja säädösten pohjalta parhaan kykymme mukaan. Toivomme, että koronarajoitukset menevät ohi mahdollisimman pian ja päihitämme tämän viruksen. Haluamme kannustaa kaikkia, joille se on mahdollista, huolehtimaan rokotesuojastaan.

Tässä ajankohtaiset toimintaohjeemme jokaisella toimipisteellämme:

- Tule uimaan edelleen vain terveenä
- Huolehdi käsi- ja yskimishygieniasta
- Suihku- ja pukutiloissa tulee toimia ripeästi ja tarvittaessa jonottaa näihin tiloihin
- Vältetään mahdollisuuksien mukaan lähikontakteja, altaalla väljempää sijoittumista ohjaavat hymypesät
- Käytä kasvomaskia yleisissä tiloissa ja pukuhuoneissa
- Toteutamme tehostettua pintapuhdistusta
- Vältämme kokoontumisia. Uusien asiakkaiden info löytyy Facebookista
- Voit ottaa pyyhkeen mukaan altaalle jonotusta ajatellen. Useimmille toimipaikoille on järjestetty erillisiä tiloja, joissa voi esimerkiksi ruokailla, eihän tehdä sitä pukuhuoneissa.

Annetaan lasten nauttia vedessä liikkumisesta ja tehdään yhdessä tulevaisuudesta hyvä. Tiedotamme sähköpostitse asiakkaillemme toimipaikkakohtaisesti erityisesti huomioitavista asioista. Otamme mielellään vastaan kehittämisideoita.

2. Mistä tiedetään, että uinteihin on turvallista osallistua?

Uimakoulu Pikku Joutsen seuraa ja noudattaa viranomaisten, kuten sosiaali- ja terveysministeriön (STM), aluehallintoviraston (AVI), Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) sekä Suomen Uimaopetus- ja hengenpelastuliiton (SUH) antamia tiedotteita ja suosituksia asiaan liittyen. Tarvittaessa teemme uintien keskeyttämisessä ja jatkamisesta tiivistä yhteistyötä paikallisten terveysviranomaisten kanssa.
Uimahallien turvallisuus koronavirusepidemian aikana, SUH

3. Miten laskutus? 

Jos et voi osallistua uinteihin koronarajoitusten vuoksi, voit peruttaa varatut ajat korvausaikakäytäntömme mukaisesti korvausaikasivultamme. Tämän jälkeen voit varata peruutettujen kertojen tilalle korvausajat ajanvaraussivultamme.

Kaikki laskut tulee maksaa eräpäivään mennessä tai jos lasku on aiheeton tai siinä on muuta huomautettavaa, siitä tulee laittaa viesti osoitteeseen laskutus@vesiliikunta.com. Jos laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä eikä siitä ole huomautettu, maksamattomasta laskusta tulee maksumuistutus kuluineen.

4. Toimiiko asiakaspalvelu?

Kyllä. Jos olet jo asiakkaamme ja sinulla on uintiaikamuutostoiveita, korvausaikakyselyjä tai epäselviä asioita, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen info@vesiliikunta.com. Kiireellisissä asioissa meille voi myös soittaa, p. 040 778 4332. Ellemme pysty heti vastaamaan, soitamme teille takaisin.
 

Takaisin ylös