1. Järjestetäänkö uinnit normaalisti koronaviruksesta huolimatta?
2. Koska uinnit jatkuvat?
3. Mistä tiedetään, että uinteihin on turvallista osallistua?
4. Miten laskutus? Pitääkö meidän irtisanoutua?
5. Toimiiko asiakaspalvelu?
6. Mitä me voimme tehdä uintitauon aikana kotona?
7. Miten voimme helpottaa koronaepidemiaa ja auttaa ohjaajiamme?
8. Miten asiakasmaksujen suhteen toimitaan?


Päivitetty 2.4.2020

HUOM Asiakasmaksuista!

Jos olet jo asiakkaamme, tulemme huomioimaan uintitauon kuukausittaisissa asiakasmaksuissa. Saat tästä sähköpostiviestin 9.4.2020 mennessä, jonka lähettäjänä on viestipalvelumme Trustmary.

1. Järjestetäänkö uinnit normaalisti koronaviruksesta huolimatta?

Valitettavasti ei. Uimakoulu Pikku Joutsenen uintien ja infotilaisuuksien järjestäminen keskeytetään lauantaista 14.3.2020 klo 13.00 alkaen kaikissa toimipisteissä. Keskeytys on toistaiseksi ja jatkuu näiltä näkymin 1.6.2020 saakka. Tiedotamme asiakkaitamme sähköpostitse tilanteen muuttuessa ja joka tapauksessa vähintään viikoittain.

Peruutusten syynä on se, että COVID-19 koronaviruksen levitessä haluamme Uimakoulu Pikku Joutsenessa pitää huolta asiakkaittemme, työntekijöittemme sekä allastilojen muiden käyttäjien hyvinvoinnista ja terveydestä.

2. Koska uinnit jatkuvat?

Aloitamme toiminnan heti kun se on taas turvallista ja mahdollista. Pyrimme siihen, että voimme aloittaa samoilla altailla, ajoilla ja ohjaajilla kuin maaliskuun alussakin. Uudet asiakkaat voivat ilmoittautua täällä. Laskua ei tarvitse maksaa ennen kuin sopiva aika on löytynyt. Tiedotamme asiakkaitamme tilanteesta viikoittain sähköpostilla.

3. Mistä tiedetään, että uinteihin on turvallista osallistua?

Uimakoulu Pikku Joutsen seuraa ja noudattaa viranomaisten, kuten sosiaali- ja terveysministeriön (STM), aluehallintoviraston (AVI) sekä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) antamia tiedotteita ja suosituksia asiaan liittyen. Tarvittaessa teemme uintien jatkamisesta tiivistä yhteistyötä paikallisten terveysviranomaisten kanssa. Jatkamme uinteja vasta, kun se on varmasti turvallista.

4. Miten laskutus? Pitääkö meidän irtisanoutua?

Koska katkos venyy pidemmäksi, tulemme huomioimaan tauon asiakasmaksuissa. Emme lähetä seuraavia laskuja toukokuusta ja siitä eteenpäin ennen kuin tiedämme uintien jatkumisesta. Jos haluatte jatkaa uinteja sitten kun se taas on mahdollista teidän ei tarvitse irtisanoutua. Asiakkuutenne jatkuu nyt ilman kuukausimaksuja uintitauosta huolimatta, ja olemme yhteydessä teihin heti kun pääsemme taas uimaan.

5. Toimiiko asiakaspalvelu?

Kyllä, mutta viiveellä. Tällä hetkellä meidän on priorisoitava töitämme altaiden sulkemisesta aiheutuviin kiireellisiin tiedotus-, henkilöstö- ja rahoitusjärjestelyihin.

Tällä hetkellä tilanteen vaikutus yritykseemme on selkiytynyt, joskin muutoksia tuntuu tulevan myös koko ajan. Tulemme käsittelemään asiakasmaksuihin liittyvät tiedustelut vaiheittain ja tiedottamaan asiakkaitamme niiden käsittelyn etenemisestä.

Asiakaspalvelumme on tilanteen vuoksi ruuhkautunut. Pyydämme, etteivät asiakkaamme lähettäisi tässä vaiheessa maksuihin liittyviä kyselyitä, koska se ruuhkauttaa palveluamme entisestään. Pyrimme vastaamaan tähän mennessä saamiimme viesteihin huhtikuun aikana. Kiireellisissä asioissa voit soittaa meille.

Tilanteen selvittäminen vie valitettavasti aikaa ja olemme todella pahoillamme tämän meitä kaikkia koskettavan kriisitilanteen asiakkaillemme aiheuttamasta harmista ja vaivasta.

6. Mitä me voimme tehdä uintitauon aikana kotona?

Siihen saakka, kunnes pääsemme taas uimaan, julkaisemme Pikku Joutsenen Facebookkiin ja Instagramiin mukavaa puuhaa ja kotitouhuideoita koko perheelle. Voit seurata meitä sosiaalisessa mediassa https://www.facebook.com/PikkuJoutsen/ ja https://instagram.com/pikkujoutsen/.
Tällä hetkellä julkaistut Kotivesileikkivinkit:
Käsien pesu saippualla: https://www.facebook.com/PikkuJoutsen/videos/1490799321102853/
Sukellustaidon ylläpito: https://www.facebook.com/PikkuJoutsen/videos/1072371163141070/
Laita meille vinkkejä lisäideoiksi osoitteeseen info@vesiliikunta.com

7. Miten voimme helpottaa koronaepidemiaa ja auttaa ohjaajiamme?

Uimakoulu Pikku Joutsen haluaa auttaa hoitotehtävissä. Ohjaajat ilmoittautuvat korona-kriisin hoitotyöhön. Ohjaajamme ovat valmiita tekemään työtä siellä, missä voivat olla apuna poikkeustilanteessa. Meillä on 140 työntekijää Suomessa. He kaikki ovat lapsirakkaita, koulutettuja ja ensiaputaitoisia. Olemme keskustelleet tilanteesta heidän kanssaan ja miettineet lähitulevaisuutta. Nyt on vaikea aika edessä.

Olemme kiinnostuneita auttamaan mahdollisissa kriisitilanteissa. Jos Suomen tilanne pahenee koronavirukseen liittyen, haluamme auttaa sairastuneita ja työntekijöitämme löytämään korvaavia töitä. Kriisissä kunnat tulevat siirtämään lähihoitajia lastenhoito- ja varhaiskasvatustyöstä sairaanhoidon tehtäviin. Jo tällä hetkellä on sekä vanhustenhoidossa että varhaiskasvatuksen tehtävissä joissain paikoissa pulaa työntekijöistä.

Kaikilla työntekijöillämme on
• SPR:n ensiapukoulutus
• Meidän asiakaspalvelu-, ja vauvaunninohjaajakoulutuksemme sekä halu tehdä ihmisten kanssa työtä
• Hyvä terveys ja fyysinen kunto
• Aikaa
• Valmius auttaa nyt, jotta ihmisistä huolehditaan
• Työhalua paremman tulevaisuuden eteen

Jos tiedät jonkun, keneen he voivat olla yhteydessä työn hakemisen merkeissä paikkakunnallasi, laita meille tietoa. Välitämme ne työntekijöillemme. Yhteystiedot tai linkit voi lähettää osoitteeseen info@vesiliikunta.com.

Ohjaajiamme on käytettävissä
• Helsingissä
• Kauniaisissa
• Turussa
• Tampereella
• Laitilassa
• Porissa
• Jyväskylässä
• Kajaanissa
• Kempeleessä ja
• Oulussa

Takaisin ylös